wtorek, 27 czerwca 2017

Efekty po około miesiącu

Hej, hej hej! Ostatnio pisałam wam posty, ale wtedy nie było,aż takich efektów jak wiecie ćwiczę ,,moje ćwiczenia", skalpel , miley cyrus leg i chodzę dużo na spacery...to było mocny miesiąc, potem prawdopodobnie zaczynam pracę i będzie mniej czasu, ale to nie znaczy,że się poddaje. Dziś się mierzyłam i jestem w szoku jakie efekty już są :) Myślę, że wy też będziecie zdumieni. O tym co jadłam napiszę oddzielny post, a do tych co zaczynają swoją podróż, wielkie powodzenia!
Efekty?
-0.5 Kg
-1 cm ramię
-1 cm klatka
-6 cm brzuch!!!
-3 cm biodra
-2 cm talia
-1 cm uda
-2 cm łydki

Jestem tak dumna z tych efektów, ćwiczyłam 3-5 razy w tyg , starałam się jak najwięcej, ale też tak by się nie przemęczyć. Były to łatwe dość
ćwiczenia i mówiłam a co mogą dać takie ćwiczenia ? I proszę....efekty są fantastyczne :)

3 komentarze:

  1. Brawo! Trzymaj tak dalej! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Naprawdę widać różnicę <3
    Może wspólna obserwacja?:)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:) trafiłam na Twój blog z zszywki, widać efekty ciężką pracą :) pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń