wtorek, 20 czerwca 2017

ĆWICZENIA - efekty po około 3 tyg

 Kochani, postanowiłam,że znów wrócę do ćwiczeń, no bo dlaczego nie...były efekty więc czemu by dalej nie próbować? Niedługo wakacje a fajnie kiedy ładnie wyglądasz w stroju kąpielowym, nieprawdaż? Najpierw powiem wam jakie są moje efekty, a potem co robiłam i jaka była moja dieta.
waga : nie jestem w stanie powiedzieć czy coś się zmieniło bo jak to każda kobieta, raz w miesiącu nie wiemy ile naprawdę ważymy :D
ramie: -1
brzuch:-4
talia:-1
łydki:-2
Jestem dumna z tego wyniku tym bardziej przy łydkach , bo zawsze miałam z nimi problem, a teraz co robiłam ?
02.06.-moje ćwiczenia
03.06.-spacer 2h
04.06-skalpel
05.06-skalpel
06.06-przerwa
07.06-Miley Cyrus Workout: Sexy Legs 
08.06-skalpel, Miley Cyrus Workout: Sexy Legs 
09.06-skalpel
10.06-spacer 5 km
11.06-przerwa
12.06.-przerwa
13.06-przerwa
14.06-przerwa
15.06-przerwa
(wyjazd)
16.06-spacer 8km
17.06-spacer 6 km, moje ćwiczenia x2
18.06-moje ćwiczenia
19.06-przerwa
20.06-spacer 8.5 km, moje ćwiczenia 


Gdyby nie wyjazd zapewne efekty może byłyby lepsze, jeśli chodzi o dietę zaczęłam więcej pić, pije też raz lub dwa razy dziennie zieloną herbatę chodź dlatego,że po prostu ją polubiłam.Jem zdrowiej na ile mogę, np zamiast rano jeść kanapki lepiej zjeść jajecznicę. Zaczęłam też jeść owsiankę , a gdy mam na coś ochotę zagryzam sobie wafle ryżowe ,które są zdrowe i mają jedynie 20-30 kcal. 

Jeśli chcecie dowiedzieć się jakie to są ,,moje ćwiczenia" to piszcie w komentarzach i jeśli znajdą się chętni to zapewne zrobię post i opisze te ćwiczenia - myślę że one dużo dają bo ostatnio miałam zakwasy przez 3 dni a po skalpelu i tych na nogi nie mam :)

Kto będzie walczył o super figurę ze mną? :)

3 komentarze:

  1. Twój wpis spadł mi z nieba :D Teraz czuję się zmotywowana, żeby wziąć się za siebie :) Już tyle razy zaczynałam, że trudno się połapać ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też miałam tak ze szybko się podawałam nawet mówiłam.. kurde kilka ćwiczeń takich łatwych jest w stanie zmienić twoje ciało? Ale wystarczy tak niewiele.. A jednak można, jutro postaram się zrobić wpis co zawierają,, moje ćwiczenia " :) I powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem w trakcie robienia formy na wakacje. Powodzenia w dalszym ćwiczeniu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń