niedziela, 9 kwietnia 2017

Ps.Kocham (wiersze)


Znalezione obrazy dla zapytania love

1.

Pewnego dnia będę szła tamta drogą. Pewnego dnia zostanę sama. Może nie będę czuła twych pocałunków. Lecz ma pamięć je odtworzy, znów i znów... I znów. A kiedyś ponownie się spotkamy, Gdy moje słońce zajdzie.


2.
Gdy dajesz mi nadzieję, to jej nie zabieraj. Gdy widzisz me łzy, to je zabierz. Gdy nóż w serce wbijasz, to więcej nie wracaj. Bo gdy rozbijesz szklankę, to cóż z niej zostanie?


3.
Mój drogi pisze do ciebie, boś mój kochany. Ma nadzieja nie ginie, a ma miłość wciąż tęskni... Za tobą. Mój drogi... Me oczy pełne iskier radości, gdy cię zobaczę. Me usta pełne słów, które trzymałam przez wieki. Me serce stęsknione do ciebie... Młodzieńcze mój drogi, zaufalam ci. Byłam jak ptak uwięziony w klatce, twa modlitwa wypuściła mnie z niej. Twój dotyk mnie umacnia, daje bezpieczeństwo. Kochaj mnie bardziej w każdej sekundzie, a ja będę zawsze przy tobie.


4.

Pewnego dnia do twojego świata wkracza on. Stajesz na rozdrożu dróg. Po policzku spływa ci łza. Cokolwiek robisz to raz idziesz w przód raz się cofasz. Każda z dróg wydaje ci się dobra. A ty stoisz przed wyborem. Więc która drogę wybierzesz, to zależy od ciebie. Ale wiedz, że na któreś z nich czycha smutek, rozpacz i żal. Ale ty decydujesz która drogę wybierzesz, a po policzku splywa ci łza. Możesz iść przez łąki i pola, ale nie wiesz co cie tam spotka.

5.
Gdy pewnego dnia spojrzałam w twoje oczy wiedziałam że ich pragnę. Gdy pewnego dnia złożyłes pocałunek na mych ustach, wiedziałam że cię pragnę. Gdy myślałam że jestem dla ciebie wszystkim, wiedziałam że cię pragnę. A teraz w mym sercu jest pustka. Wszystko co zbudowales rozpadło się po jednym twoim słowie... A teraz mój drogi, za wysokie twe progi. Bo miłość jest ślepa, lecz też jej kres nadchodzi. I gdy ktoś inny cie wyciąga z tej mgły , nagle zaczynasz dostrzegać piękno świata.. Chodź wcześniej byłeś szczęśliwy.

6.

Zamykam drzwi do swego Serca. Księżniczka w wierzy czekajaca na ciebie. Jeśli będziesz na tyle odważny by wejść na szczyt... Jesli będziesz na tyle czuły, by móc mnie kochać.. Jeśli będziesz na tyle mnie chciał i będziesz walczyl... To jestem twoja. Lecz na wieki bo czar rzucony na mnie jest. I jeśli chciałbyś mnie zranić, zastanow lepiej się. Bo poznasz potęgę mocy mej... I w net w proch zamienisz się.

7.

Gdy ujrzalam cie... wydawało mi się ze to nie jest to. Gdy poznałam cie.. przekonalam się do ciebie. Gdy rozmawiałam z tobą, zaufalam ci. Gdy czułam te pocałunki... me uczucia wchodziły na szczyt. Więc teraz nie odrzucaj mnie, bo chodź droga daleko to chce ją z tobą przejść...

8.

Burza szarpie mym sercem. Zamykam się w klatce, by nie móc już czuć. Oddycham powietrzem, lecz nie czuje twych słów. Bo kłamstwo to ty. A szczerość to ja. I jakże by można.. połączyć te dwa.

9.
Miłość. Jakże ona łatwa i trudna. Przychodzi gdy się jej nie spodziewasz a odejść nie moze. Daje ci smutek i żal, czasem też radość. Nie możesz wybrać... obezwladnia cie. I dopóki nie zrozumiesz... będziesz żyć myśląc że jesteś szczęśliwy. Kazdego dnia popełniamy błędy. I nie ważne jak będzie. Ale ty masz być szczęśliwy! Bo życie masz jedno. A miłość nie zawsze warta jest tego by o nią walczyć...


10.
Ból trzaska tobą o ściany. Samotność wkrada się do twojej głowy. W sercu chaos... A ty siedzisz na piaszczystej plaży patrząc w głębię oceanu. Cokolwiek byś nie zrobil... To ocean cie zabierze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz