środa, 14 grudnia 2016

W cierpieniu i zwątpieniu- wiersze

Znalezione obrazy dla zapytania cierpienie

1.

Wolność? 
Ja jej nie mam.
Czy ona istnieje? 
Istnieje.
Czy kiedyś ją miałam?
Miałam.
A co się stało?
Zabrano mi ją...
Jestem smutną , samotną duszą.
Może nawet nie duszą...
Bo ona dawno umarła.
Ukradziono mi tożsamość i nadzieje.
Ukradziono MNIE.


2.

Pewnego dnia twój świat się zmienia.
Pewnego dnia nie wiesz co się dzieje.
Twoje życie się zmienia, a ty?
Czujesz się sam.
Samotny, zagubiony, smutny.
Żyjesz tak kilka dni...
miesięcy....
lat...
Twoja dusza każdego dnia,
 rozpada się po kawałku.
I każdej nocy dusza twa umiera.
Płacz ci nie starcza,
by wyrazić swój smutek.
Zaczynasz się zmieniać 
i odsuwać od innych.
Złościsz się, 
bo nie możesz pokazać swego cierpienia łzami.
Chcesz być silna.
Ale dni robią swoje.
Myślisz tylko o śmierci...
Jak o jedynym ratunku.


3.

Tyle dni minęło.
Każdego z nich chce się poddać.
Chce zrobić coś co zmieni świat innym,
co sprawi, że może wreszcie zobaczą,
że ja też mam uczucia.
Wiesz jak to jest czuć się jak przedmiot?
Jak tracisz swoją godność...
wolność...siebie.
Jesteś zagubiony jak niewolnik.
Jest jedna osoba, która może cię uratować.
I właśnie ją ci zabrano...

4.

Jestem ptakiem.
Ślicznym ptakiem.
Lecz samotnym...
Siedzę w klatce i nie mogę zdobyć tego,
co bym chciała.
Zabrano mi moją wolność.
Ktoś się mną zajmuję ,
jak by chciał, żebym przetrwała...
A ja chce żyć.
Oddychać pełną piersią.
I latać ponad niebiosa.
Chce żyć tak jak JA chce,
bo nikt za mnie nie przeżyje.

5.

Może nie jestem idealna.
Może popełniam błędy.
Ale nie umiem inaczej,
gdy zabrano mi MNIE.

6.

Dajesz mi nadzieję.
Dajesz mi wolność.
Dajesz mi miłość.
A ja nie mogę mieć ciebie.


7.

 Jedna...Dwie...Trzy łzy.
Kap, kap,kap.
Coraz ich więcej.
Oczy zaczerwienione,
spuchnięte, 
a makijaż rozmazany.
Ból w sercu
i brak spokoju.
Brak ulgi mimo to.

8.

Ocierasz mi kapiące łzy.
Ocierasz mi ból z serca.
Ocierasz me zranienia.
Dajesz mi spokój i wolność.
Tak wiele mi dajesz.
A ja tego wszystkiego nie mogę mieć.


9.

Me serce płonie bólem.
Me serce w połowie czarne.
Ma nadzieja gdzieś na dnie.
A radości już braknie...
Uśmiech jednak jeszcze jest,
lecz fałszywy tak...
Bo ból w sercu nosze co dzień
i nadziei brak.


10.

Kochaj mnie teraz i zawsze.
Nigdy mnie nie zostawiaj.
Nawet jeżeli się będę sobą...
Kochaj mnie.
Tylko ty możesz mnie uratować.
Tylko ty sprawiasz, że oddycham.
Nie zostawiaj mnie,
bo jesteś moim światłem.
A ja nie chce zamienić się w ciemność...
Nie zostawiaj mnie.

11.

Któregoś dnia jeżeli odejdę i tak będę przy tobie.
Któregoś dnia pobiegnę przed siebie
i tylko Bóg wie co się stanie.
Któregoś dnia kochanie mnie nie być.
Któregoś dnia...

12.

Kochaj mnie nieprzytomnie.
Kochaj ile sił masz.
 Nienawidź czasem jeśli musisz,
lecz wybaczaj.
Bądź całym sobą
i sprowadzaj uśmiech.
Potrzebuje cię.
TU
TERAZ
I KIEDYŚ.

13.

Gdy wstaniesz o czym myślisz?
Myślisz o życiu? 
Czy o śmierci?
Wiem jak to jest.
Wstaje co dzień z bólem.
Co dzień noszę coś co ugina mnie w pół.
Lecz walczę.
I myśląc, że jestem słaba,
gdzieś w głębi wiem ,że to moja siła...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz